tidningspapperspapperskorg

HELLOOOO DUDES!
Har haft hyfsat full rulle senaste tiden, hehe ! så inte så mycket uppdatering!
& 2011 kommer bli SÅÅÅÅÅÅHÄR bra ! :D
nyår- craaaazy! HAHA. nattklubb 21+ med Alexandra, heHhehHE.
Senaste veckan - lekt med Alexandra en hel del! Även Sofia, Victoria och flera hehe.
Fredags- Dk och retro med folket, lite too much ! Sova i glumslöv.
Igår - Må skit till 100%, springa iväg och se bio med Elin, Narnia 3D .. HAHA!
Idag - Chilla satan i gatan & antagligen ut en snabbis med Ronja.
NU VET NI IALLFALL LITE AV VAD JAG PYSSLAT MED, HEHE.

& nu bör jag mer än väl leta reda på min mobil, som jag inte sett en skymt av på snart ett dygn... ehhh.



SAKNAR GALENSKAPERNA I BULGARIEN !
/ MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0