regnbåge

väntar på att mitt nagellack ska torka så jag kan gå & lägga mig så kan lika bra skriva en sväng här. veckan har varit rätt najs, blev myspys i tisdags, käkade på haket med brudarna & sedan sov hela högen hos emelie! riktigt najs. och igår hade vi feteprov som jag totalfailade på, anyway..
kvällen idag blev totalmisslyckad, men träffade jonathan & hans kompisar snabbt för en stund sen så är på lite bättre humör nu, tur det ju hehehe
blir antagligen träning imorn & sedan träffa victoooria. får laaa se.. nästa vecka blir kort, ska opereras på tisdag så blir bara skola på måndag.
jaaa nu ska jag sova & vila ut min stackars hjärna haha
adjökens
/sofia


bild från menorca 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0