hålslagare

hallihallå! :-) haha så ful smiley..
blev sjukhuset idag med tim som sällskap, är nu beslutat att jag ska operera bort halsmandlarna! woho! har förtur i kön också så hoppas verkligen det går undan! haha, ska faktiskt bli riktigt skönt när allt väl är över. sen följde tim med mig hem igen & sen har vi bara checkat film, myst & myst. mysigt. haha, dock skulle han iväg på villovägar så sitter här i min ensamhet nu igen.. haha
ja nu ska jag göra något vettigt hoho
puss
äeeh fick precis reda på att vi inte har några lärare imorn i skolan, hihihohohohehe så behöver inte tänka mer på det göttans!
/sofia





nog att jag saknar att gå i samma klass som dig bästis :( 3 år till, det skulle blivit så jävla crazy. helt legendariskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0