fjärilshjärna

yoyoyo! bör sova vid denna tiden, don't yaaaa think??
haha nä skoja, blir iaf ingen skola för min del imorn. var ju hos farbror doktor igår så har fått ny medicin nu, hon sa att min hals såg förfärlig ut. låter bra va? medicinen har inte hjälpt för fem öre denna gången haha, så jag glider vidare wohö. övertrött är jag också, sitter här & försöker lära mig knäppa med fingrarna. en utmaning må jag säga, men jag gör framsteg! ajemen!
är fett festsugen nu.. haha nog sugit att ha varit sjuk hela helgen. jaja snart helg igeeen tagga!! oh god
nä nu måste jag nog sleeepa, blir maaaybebaby sjukan imorn igen, kanske psyket denna gången? äeehe kiddn
adjökens!
/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0