trumvirvel

satan i gatan så duktig jag är på att blogga! eller inte
inte gjort så mycket de senaste dagarna, var sjuk i torsdags sen igår skolan sen på kvällen något aningen lustig "dans föreställning" med moa & några från hennes klass.. det va 3 kineser som hoppade runder och myste med varandra och visade upp sina karateskills. ingen musik i heller. "normalt"
sen efter det blev det fika.
och nu liiiiiiive sitter jag här yoyo ska dammsuga på rummet, käka litta frullebulle & duscha osv.. haha sen ska jag till min saknade tim.. & ikväll ska vi på gåsamiddag. så harmonisk helg, finner inga ord
ADJÖKEEEENS !
/sofia


budapest bild, kände mig i behov av lite närhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0