tandkött

känns aningen strange att blogga igen måste jag ta & meddela, men you know, plötsligt händet det!               
livet rullar på som vanligt, vi fortsätter att leva loppan och hitta på bus. precis så det ska va! olika skolor, men ja inget stoppar oss. nu ska jag däremot ta tag i mitt liv & måla mina naglar, hårda bud här i livet. såndär information som jag vet att knappt hela jordens befolkning kan leva utan. bloggar later om jag har något på hjärtat, för just nu känns detta bara dölöjligt. haha anyway cya later alligator!

/ Sofia
 
slänger in denna supersöta bilden på mig och emeliepemelie bara för att bekräfta att det är tummen upp att vår blogg återigen lever! får ju se hur länge det varar denna gången.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0