giraffperuk

TJEEEEEEEEENARE!
skola idag då ja, kom i tid idag! min lärare var så stolt att hon applådera, hihihi!
Efter skolan var det då fika med Sofia, myyyyysigt ju !
Får ju inte träffa vänner och så på skoldagar för min lärare (long story) så var lite busig idag :P  HAHAHAHA!
NU LANGAR JAG NÅGRA SKRATT TILL ER, HEHEHEHEHEHE.
;hur får man in en elefant i kylskåpet?
;?!?!?!?!?
; MAN ÖPPNAR DÖRREN -.-


;hur får man in en giraff i kylskåpet?
; ehhh öppnar dörren?
; nej, tar ut elefanten ;P

alla djur var på en "djursamling" utom ett, vilket?
- giraffen, för den fastna i kylskåpet !


HAHAHAH ERKÄNN NI SKRATTA??? DOG allvarligt.

HAHAHAHA NU SKA JAG FORTSÄTTA SKRATTAR ELLER NÅGOT :p ha en kul afton !

/MOA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0