MOA NORDIN GOES 16 BAAAAST



GRATTIS MIN ÄLSKADE MOA NORDIN

du är en av dem som betyder mest i mitt liv. som alltid funnits där.
utan dig skulle jag inte varit den jag är idag, du har hjälpt mig när jag har haft det som jobbigast. när jag har velat ge upp för allt är skit så är det du som har funnits där. hela tiden.
jag vet att jag har förändats mycket, men du har funnits vid min sida hela tiden och stått ut med mig.
tack för allt, jag kan säga det hur många gånger som helst men inte äns då kommer du ha någon aning om hur mycket du verkligen betyder för mig.
även om jag inte alltid visar det så ska du veta att jag uppskattar dig till 100 procent.

grattis igen, jag älskar dig!


(samma text som på bdb) hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0