hörselskydd

TJAAAAA!
kan blogga lite snabbt eftersom jag inte anser att jag har något annat vettigt att göra .. förutom att sova.
idag fick jag iaf reda på att jag har ig i matte, snart i no också i think, för ja.. provet gick ju mindre bra. hihi fail
sen efter skolan träffa vi tim&lekland och yrade runder.
men har blivit en seg hemmakväll, har ingen energi är fortfarande helt död av min förkylning så orkar verkligen inte ett piss. städat min garderob lite och checkat film, rättt softelisoft ändå
imorn blir det först väla, sen släktkalas hos moa, hihih och sedan far vi till tim med lide folk.
så blir nog ingen uppdatering då heller
aaaaaaaaaja nu ska jag sovelisova
nattinatti
/sofia. ♥

bjuder på en bild som jag inte visste existerade, rätt snällt ändå
nog rätt gammal.. haha anywayyyyy

Kommentarer
Postat av: eliiiin

nämme, det får jag då säga att det var en grann bild!

2010-05-08 @ 14:19:41
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0