havssalt

sitter här helt sliten & död med maltesers & har söndagsmys, wiiiiie!
men är så orkar jag inte just nu ..
haha, så nu ska jag plåga er med att svara på lite frågor som jag snodde av essielour, jag har tradigt. hihihi
puss

Lovar du att vara ärlig? ohyeaaah
Du heter ? sofia davidsson
Smeknamn: har inte många smeknamn alltsånsd, sofi-e, soffo(haha)
Beroende av: vänner&familj,mobil,dator
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon i think, dunno faktiskt
Har du ett förhållande? nope.
Hur imponerar man på dig? man är sig själv? dunno faktiskt
Är du svårflörtad? ibland, ibland inte
Brukar du skratta för dig själv? haha, att jag gör
Var bor du? ödåkra<3333
Trivs du där? nja, ibland
Kan dina föräldrar lita på dig? oftast
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ofc :)
Äger du några converse? nope, ska nog dock införskaffa mig inom kort =)
Har du varit full den här månaden? yes
Sprit, cider, vin eller öl: cider i think
Brukar du bli för full? inget att sträva efter så nä
Är du allergisk mot något? dig, hihi
Har du haft sex idag?  nope
Nästa mål i ditt liv? jag vet faktiskt inte, lite lost, haha
Hur svarar du i mobilen? TJA! eller hej det är sofia
Sov du ensam inatt? nepp<3
Brukar du komma i tid? hmm .. haha! nej
Hur känner du dig nu? sliten
Vanligaste färg på dina kläder? rätt olika, mycket gråa tröjor i think
Vad tycker du om fötter? SB!!!!!!!!!
vem saknar du? morfar.
Hade du en bra kväll igår? mucho!
Favoritdryck på morgonen? proviva lr mjölk i guess
När brukar du oftast gå och lägga dig? vid tolv när det är skola, annars senare, har inga bra sovtider haha
Är du blyg? oftast inte, men det händer, beror på vad jag är på för humör
Vill du hellre ha mail än brev? brev är mer personligt, hihi
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja :)
Har du spytt offentligt? tyvärr, haha
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? hahahah en hel del ..
Är du nöjd med ditt liv? jadå, men det kan alltid bli bättre
Är du bortskämd? nej, men brukar få det jag vill hihi
Vad gör du i morgon? skolan -.- lååångskoldag. sen maybe träna, snea livet, sova. haha hatar måndagar.
Vad är det värsta du vet?  saknad. sprutor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? rätt olika
Vad behöver du just nu? sommar, sol
Vilken person tycker du är en bra förebild? ingen aning
Vad längtar du till? sommar&värme
Har du bra vänner och äkta vänskap? jag har dem bästa, hihi
Vad använder du för shampoo? haha jisses .. olika
En speciell dag du minns? oj, hmm när jag & moa cyklade till ystad
Om fem månader? fyller jag år
Du samlar på? inget speciellt
Gröna eller röda äppeln? hahaha rööööööda<33333
Vem ringer du när du är arg/ledsen? brukar inte ringa då, annars moa
Gillar du golf? hahaha, nej så långtråkigt shit. men minigolf e helt ok! haha
Vilken tid gick du upp idag? halv 8 ? HAHA ingen aning
Har du sovit i din egna säng inatt? nej, sov i en soffa, haha
Har du strumpor på dig nu? yes, mumsiga strumpisar, hihihi
Vad ska du göra ikväll? chilledilla. sova, kanske glo film. försöka plugga (?)
Är det okej att gråta? ja
När grät du senast? för någon dag sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon? hoppa av skolan. resa, leva loppan.
Bär du glasögon eller linser? icke
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? haha nä
När går du upp ur sängen en helgmorgon? efter 12
Har du piercing: only öronen
Vill du gifta dig? jaa, på en strand, hihi
Vill du ha barn? jao, men vågar inte föda dem små liven
Solar du ofta? på sommaren ja
Är du bra på att laga mat? ABSOLUT ! .. pannkakor och snabbmakaroner is the shit
Gillar du att dansa? haha, yeaaaah löv it
Är du flygrädd? nja, sometimes
Hur vig är du? hahahah ..
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten, eller läsk
Vilken är din favoritglass? hmm dunno
Tror du på ett liv efter döden? jag vet faktiskt inte, vill tro det.
Tycker du om sushi? nej fyfan!
Vad äter du helst när du ser på film? godis eller chips, men brukar va så inne i filmen & glömma det haha
Bor dina föräldrar tillsammans? ja :)))
Har du tandläkarskräck? naaaaje, alfis (L)
Är du morgon- eller kvällsmänniska? nattmänniska.
Vilken ögonfärg har du? bluuuuue
Har du någon gång gråtit dej till sömns? jao
Biter du på naglarna? icke
Senaste låt du hörde? down
Vad gör du på helgerna? LEVA LOPPAN MED MINA HOMIES, hihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0