spegelkant

HAJ !
kom typ nyss hem, stan blabla hem snabbt byta om käka sen tralla iväg till tåget again, för då var det DAAANS :)
NAJSNAJS !
& när jag går dom där tre varven runt jorden för att sedan transportera mig hem från busshållsplatsen SÅ SÅG JAG ETT STJÄRNFALL, fatta vad aweeeeeeesome det var sån riktigt stort och nära hihihi  = )

& just nu befinner jag mig i en klurig situation..
På facebook är jag somsagt tsm med Carl Bildt..
och nu har hans RIKTIGA homie addat mig, någon från teve eller politiker eller något känner iallafall igen han.
& skriver till mig i facebook chatten.. ; är du tillsammans med carl? han har ju fru blabla?

jag svara; ehmmm hehe.


HAHAHHA palla!!!

& imorgon är det då dags för spanska nationella, som helt ärligt kommer gå rent åtta helvetet, funderar inte ens på att läsa igenom det, IG anyway liksom hehe.

/MOOOOOOOOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0