minderårigsköldpadda



Waiting for your call, I'm sick, call I'm angry
Call I'm desperate for your voice
Listening to the song we used to sing
In the car, do you remember
Butterfly, Early Summer
It's playing on repeat, Just like when we would meet

I was born to tell you I love you .. nanana


jag älskar denna låten, hade glömt att den existerade. den är så mysig mmmmmm..
snart greys, sen ska jag sova som aldrig förr.
ska strax fixa lite för imorn, känner mig som en zombie, haha
anyhow, innan när jag duschade var jag lika smidig som jag alltid är.
råkar sätta på takduschen & POFF ..
& jag blir lika chockad varje gång -.-  jag känner mig så smidig så..
hihihi
jadå
puss
/sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0