-


sitter i ett svart rum. ångestattacker.
det enda jag tänker på är dig.
hela tiden, varje dag.
hur livet skulle vara om du fortfarande fanns här hos oss.
jag känner mig så tom. värdelös. jag känner mig inte alls som mig själv.
helt jävla lost.
jag har snart sniffat sönder min tröja, för en stund luktade den som dig ..
jag känner mig trygg i din närhet. det gör jag fortfarande, men du är inte här på samma sätt längre.
och det skrämmer mig, får mig att inse verkligheten.
jag kan inte prata med dig, inte äns se dig. för du är borta, borta förevigt?
jag vill inte tro det. jag ger inte upp hoppet.
det enda jag vill är att ha dig här, det vet du. skulle gjort allt för den känslan.
exakt allt.
snart ett halvår utan dig. men dum som jag är väntar jag fortfarande på dig, jag har inte gett upp hoppet.
jag lurar mig själv att allting bara är en stor jävla mardröm. för det känns som det, om inte värre.
men det känns som en bit av mig fattas. för visst va du en del av mitt liv, en stor del. en av dem största faktiskt.
just därför blir jag påverkad av dig, hela tiden.
det sitter i bakhuvudet, som en påminnelse på varenda liten rörelse jag tar.
dagar som denna vill jag bara ge upp, dagarna då jag har gråten i halsen hela dagen, en klump i magen.
dagar då exakt allting påminner mig om dig i mina ögon.

jag känner mig bara så tom.
och jag saknar dig så mycket
mer än jag någonsin kommer kunna förklara



va tvungen att skriva av mig.
anyway
moa verkar ha glömt hur man uppdaterar, spännande...
sitter & försöker plugga & det går åt helvete.
pusssssss
/sofia.


Kommentarer
Postat av: Nea

Aw, kära söster! :( <3

Det var fint skrivit och jag vet hur det känns men inte på samma sätt som du måste jag säga, men du ska veta att jag verkligen lider med dig.

Jag finns alltid här om du vill prata, gråta, vad som helst. Jag vet också att det inte hjälper men jag älskar dig med hela mitt hjärta! Du är stark söster, du klarar av detta. Han har det bra, det vet jag och han vill se dig glad och att du aldrig ska ge upp för han kommer alltid finnas med dig.

Puss på dig :* <3

2010-03-09 @ 21:03:29
Postat av: eliiiiiiiiin

<3<3<3

2010-03-09 @ 21:25:54
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0