paraplyställ

ojoj sorry för min kassa uppdateringen..
träffade som sagt tim ett tag igår, sen hämtade jag upp moa på vägen hem haha, sen sov hon här. och idag var det ju paddling, mitt i morgonkvisten. paddlade som sagt väääldigt länge, och det känns.. en styck begagnad kropp nu. haha
så kom hem vid fem tiden, sen drog vi och solade en sväng och nu sitter jag här. fixar lite med naglar och sånt trams till imorn.
imorn är det ju skolavslutning, jag vill inte. verkligen inte.
kommer sakna kunskap galet mycket.
är heller inte direkt intresserad av linjerna jag kommit in på och det gör inte det hela bättre. vet helt enkelt inte vad jag vill. så det känns bara trist att vår kunskapstid är över nu, it sucks.
så ja, skolavslutning och avslutningsmiddag imorn så uppdateringen blir väll inte den bästa i think.
puss
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0