maskeradfest

TJENARE!
skulle som sagt till stranden idag och schteka i det "fina" vädret. hade lite sovmorgon, sen till gröningen och grilla i regnet, sen efter en kvart drog vi. nog lönt.
följde med emelie en snabbis på stan sen invaderade jag min mammas jobb lite, hehe mucho chilledill. sen for vi vidare och skulle leta skor, hittade ett par askalas fina, fanns självklart inte i min storlek. ANYHOW köpte ett par riktigt random skor som exakt varenda liten varelse i helsingborg har, nog kul haha.
kom iaf precis hem, blir maybe baby student ikv. får se, mensvärk som en idiot, it kills me. haha så vettig information jag kommer med idag... jajajaja! haha bloggar mer laaaatero! =)
puss
/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0