lösnagel

nu blir det snabbbloggning för hela slanten! tjoooho
nämen
igår hann jag hem om och duscha en snabbis sedan drog jag till timsi, slutade med att jag blev inneboende och sov där. han började dock jobba tidigt imorse, men jag sov kvar haha så kom hem ungefär för en timme sen.
låt mig tala ut om denna tradiga "morgon". jag fick först ta tåget till helsingborg, SEN promenixa  på nyckeljakt till pappas jobb, sätta mig på en tradig buss i 45585874 år och åka till tågstaionen FÖR att ta min jäkla cykel och sen cykla hem. hajar ni vad jobbigt? ... ni förstår nog inte innebörden. så trött. så ded. haha
ANYHOW haha nu ska jag skynda mig, sen blir det malmö med elin & moa
adjööökens!
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0