kortbehållare

HALLÅJA!

Nu är vi hemma i SWEEEEEEEEDEN, haha eller ja kom inatt någon gång ! & vill inget annat än tbx!

& FYFARAO vad kul vi haft, fakking gaaaaaaalet HAHA!

Väldigt mycket som inte kan skrivas här, och inte mö vettiga bilder har vi tagit heller, inte haft tid ;)

Men för att ni ska få en liten inblick i hur vi haft det så kan jag skriva lite om en kväll iallafall !
Efter att ha varit på någon klubb till 4-5 så hitta vi några homies på vägen och blidde bjudna på nattamat och fick plötsligt för oss att bada i havet, SAGT OCH GJORT ! vi tyckte förtillfället att det var jättevarmt men fick sen reda på att det var 9-10 grader -.-' & jag var förkyld sen innan, må tro att jag är FÖRKYLD som heter duga nu!

& när vi då äntligen skulle hem någon timme efter, så hade jag lyckats tappa bort mina skor och vår hotellnyckel! HAHA, så vi fick gå där tvärs igenom staden till klubbarna och leta efter den jävla nycklen helt blöta, utan skor!
Vi gav upp och fick gå tillbaks till hotellet och be om en ny nyckel, NOG ATT DOM SNEA! där kom vi helt blöta och super slaffsiga till ett 5stjärnigt hotell mitt i natta... hahaha!
DETTA VAR DÅ BARA ENA NATTEN. galnare än så blidde det kan jag ta att medge, men vi lever fortfarande iallafall :D

SKRIVER MER SENARE!
/ MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0