kaktusuppfödare

HELLO!
kom nästan precis hem från en mindre rolig upplevelse..
ANYHOW kan berätta lite om helgen först. eller det finns inte så mycket att säga, varit med tim hela tiden. 
vi var lite på vift idag på väla sedan drog vi hem till andré där vi även grillade och chilledillade. sen yrade jag a way to much. sorry timsi :(
SEN mina damer och herrar, satt jag på bussen på väg hem. sen fick denna otroligt pantade iq-befriade busschaufför för sig och spela död och meddela att bussen inte går längre. SÅ jag gick hem. 
från maria station. ensam. i mörkret. attackerad av fiskmåsarna, ja jag började gråta.. haha obehagliga. kände mig som ronja rövardotter u know! 
efter ungefär 1,5 traskande av ilska i min ensamhet var jag finally hemma. så ja, kom nästan precis hem.
spännande dag & så ju.
så nu ligger jag här & dör & tycker synd om mig själv =) haha ...
imorn blir det till att packa för hela slanten. känns pretty overkligt. så det blir nog full rulle. moa skulle även in till stan en snabbis, sen skulle jag nog hinna träffa tim med. jaaaaaaaaja we will see, kan dessvärre inte spå in i framtiden.

nå..
nu tackar jag för mig för nu ska jag gå i ide for a while.
cyaaaaaaaaaa
/sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0