julstrumpa

Nu ska vi prata allvar våra damer & herrar ... hajar ni?
Kan ni tänka er att om mindre om två veckor ligger vi här & schteeeeeker?



UNDERBART MANNEN UNDERBART!

fina google bilder & så ju..

Anyhow bör nog ta mig i kragen & belöna mig själv med lite sömn efter att klarat denna dagen. WOHO har fått g i min matte, som jag har pluggat som ett djur med. hehe vår lilla ig klass är lätt bäst!
Redovisade även engelska och det gick galant pysen, sista redovisningen ever på kunskap. Inget mer plugg nu, inga inlämningar. Mindre än en vecka kvar, sen byebye kunskap.
Ska ändå bli rätt skönt. En ny start, en ny skola, utan moa, inte ok för fem öre ... :(
nämen nu tackar jag för mig gott folk, haha nattinatt!
puss
/sofia. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0