hattpropeller

GODMORGON! men så är det inte morgon :pPpPpPpPpPp

hehe!
igår var det då 18års fest för min lilla kusin hela natta! mucho trevligt :) fräscha bilder kommer nog någon gång!

& idag skulle vi fixa massa med min fakkade mp3, men nej då kommer en störig äcklig liten snorunge till personal och säger att vi inte får något alls för den fasten alla andra hade sagt att jag skulle få en ny, BOK I HUVUDET ELLER? för personalen hade förstört den ännu mer så nu funkar den inte ALLS...........då blir man ju bara less.. -.-

Har även hunnit vara på en extrem skorems jakt, det vill säga den 100ade gången, utan något som helst fynd.
Och hunnit fika hos kusinerna har man även hunnit med idag, jajamensan !

Nu borde jag göra något vettigt, typ städa eller packa..
FÖR VET NI VAD?
I ÖVERMORGON ÅKER VI, WIIIHOOOOO !



bild på den ej mer exsiterande 9:1 :(((

då tackar jag för mig!
/MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0