docköga

HAAALLÅJA!
kan sammanfatta denna veckan väldans snabbt ... haha!
torsdag,fredag,lördag,söndag,måndag = fest fest fest till morgonkvisten
slutsats;
vi sov på dagarna. vaknade och käkade hotellfrukosten, checkade vädret, sov vidare till kvällen, haha .. hade ju riktigt grovt otur med vädret, sol en dag & dagen då vi åkte hem. kul & så ju att vädret i sverige var galet nice! haha men jag klagar inte, vi hade så satans roligt där!
träffade så mycket nice folk. dock bara någon enstaka svensk. vår art var väldigt utrotade där kan jag ju ta & meddela!
har verkligen inte tagit en enda vettig bild, men där är några få haha, har dock inte lagt in dem på datorn min än! laaaaaaaatero!

har iaf träffat min saknade älskling idag, wooho. nä nu tackar jag för mig och ska gå & lägga mig i koma for a while.
hihi! härleeeeeeet
pusspuss
/sofia. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0