snäckboende

God afton
är hårt med tvingad till denna uppdatering av självaste Sofia Davidsson. Då kan man ju inget annat än att göra som hon säger, konsekvenserna vill vi inte veta av...........................................................tro mig.

DAGEN DÅDÅ ! känns dock som jag missat att berätta om väldigt många dagar..... MEN hur kul är det egentligen att läsa om någon annans dag när man faktiskt har en egen dag ändå? inte speciellt logiskt.

Men eftersom ni redan läser och antagligen inte kommer sluta förrens det tar slut så kan jag berätta vad vi har hittat på för bus idag, som förövrigt inte var speciellt busigt men ändå. Dagen började med att vakna osv... (intressant och så ju) SEDAN far vi iväg i all hast till LA PLAYA (stranden för alla ig barn som inte fattar)
När jag säger vi så syftade jag på mig, Sofia D, Ahmad, Martin, Dennis och några andra lusigkurrar som jag ärligt inte kan namnen på. Där lekte vi för det mesta vattendjur, spännande. Träffade även en del väldigt saknade personer!
Efter en ej så härlig transport hem, så färga jag håret och lite sånt trevligt för allas information.
Om jag inte är helt tappad bakom flötet så tror jag inte det har hänt för mycket annat vettigt idag, som är värt att nämna det vill säga. För allt Moa Nordin pysslar med är ju faktiskt vettigt, AAAAAAAIGHT? ;)

till ett väldigt vettigt inlägg kan vi lägga till en väldigt vettig bild.



vattensäng


SOV SÖTT!
/
Moa Nordin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0