pepparkaka

If you like me, tell me, if you miss me, show it, if you love me, prove it



klockren
anyhow, var på spindeljakt inatt..
en långben med vingar attackerade min kudde sen lekte den kurragömma i heeela mitt rum, mitt i natta. -.-
kul & så ju! slutade med att jag fick gå och väcka mamma&pappa då vid halvfyra tiden, sen tog jag initiativet & använde mig av sån elsak.. haha gick iaf galant!
sen efter det kunde jag inte somna, så det blev en lååång natt hehe
nu ska jag nog ta tag i mitt liv och duscha. ska till tim later,
2 månader idag, jag älskar dig  ♥
& moa är på villovägar på ullared idag, sen skulle hon på andra äventyr, haha, så blir nog ingen uppdateringen från den tramsebyttan i heller
puss!
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0