knattetempo

HALLI HAAAAAALLÅ!
är själv atm, första gången utan tim på en vecka, haha känns lite sisådär naket.. hahaha är övertrött som få kan jag ju också ta & meddela.
igår kom patte hit, därefter moeeeetoe, sen slutade med att vi drog till stan lite random och åt thai, mhmhmhmm.. sen hem igen. hahaha
idagens efter jag lämnat timsibooooi på stationen så pös jag hem till moatjoa, hihih
sen lekte vi lite skogsmullar & sånt ni vet, sånt random
OCH NU ÄR JAG HÄR
rätt logiskt va? annars skulle jag ju inte skrivit dessa finurliga meningarna!
fått se vart ödet tager mig ikväll, men nu känner jag mig som en fnittrig zombie. you gooo girl!
hahaha
nej fy, skriver ju bara bulle... hihihih
puss
/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0