kajalpennvässare

HALLÅ!
Gårdagens kväll ( KAN MAN SÄGA SÅ? ) spenderades hos Tim som hade feeeeeeest! Kunde dock inte stanna så länge eftersom tågen har patetiska tider...

Idag tror jag inte gud vaknade på rätt sida.. eller så kännde han bara för att ha en " var allmänt retlig mot Moa Nordin dagen"

Hade tänkt scchteeeeeeecka lite i trädgården och sånt soft med myyy broooothers! MEN.......
Då börja små kryp bokstavligt talat tugga sönder en, smärta.
Gav upp efter 1 sekund.
MEN INTE DOM SMÅ VARELSERNA.
Idag har jag även hunnit:
-
Blivit så grovt gettingstucken mellan tårna att grannarna tänkte ringa ambulans med tanke på mitt väldiga skrik. Och har fanimig fortfarande inte fått ut gadden från den jävlen.
- Slått mitt huvud så hårt i ett cykelskjul att jag har en fete bula mitt på huvudet.
- Fått en dammsugarerör knockat rakt in i ögat. Blåmärke väntas in.
- Hällt ut sand från en "tom" väska från balkongen som mitt från ingenstans råkade innehålla en spegel, som ej längre existerar det vill säga.
- Dränkt mig själv med en liter cola.
- Fått jaga min hund som en phykopat genom hela Ödåkra då jag råka tappa kopplet, komiskt.
- Göra inbrott i grannens trädgård som är på semester för att hoppa studsimatta m.m, det visa sig dock att dom nog inte alls var på semester mer....

ska man skratta eller gråta? ingen aning.

MEN kvällen blir förhoppningsvis lite mer harmonisk, efter en dusch m.m blir det nog hem till Tim idag också för feeeeeest.

och jag kommer sakna Sofia Davidsson MEEEEEEEST! hoppas du nu kommer ha de bääääst beb!

HA DE! /MOA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0