hängmatta

HALLIHALLÅ!
idag är jag lite med vaken än igår.. haha
kom hem fem igårmorse efter en jävligt jobbig resa hem. sen vaknade jag tidigt så blev inte många timmars sömn dem senaste nätterna, och inte inatt i heller. har grova sömnproblem för tillfället. somnar sent & vaknar tidigt, so not sofia style dah haha nä, ta det där med en nypa salt..
träffade iaf ahmad igår en sväng, senare på kvällen följde jag med moa till rydebäck där det va "chillkrök" rätt lame. åkte hem tidigt så blev en lugnkväll.
idaaaaaagens har jag shoppat med min kära mamut,wohö haha två tröjor & underkläder, hihi nice ändå. softelisoft.
packar upp & har mig nu, känner mig som en zombie nu igen.. haha illa. ska nog träffa min timsi senare ikväll, inte träffats sen förra tisdagen. evigheter ju
jajaja

kan dela av mig av två naaaaaaajsiga låtar som jag lyssnar på just i denna sekund. coolt va?



nu ska jag upppacka(?) vidare, ELLER slänga in några få bilder..
tjoooho
puss
/sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0