draksvans

shulululu, kom hem från tim för ett tag sen. sova hemma inatt, sen pyser jag iväg imorn igen. har iaf inget vettigt att skriva & är rastlös, så here we go ..

Namn: sofia davidsson
Längd: 1,69
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: ljusblond
Önskar du att du bodde någon annastans: ja, men inte utan mina närmsta vänner.
Tänker du på självmord: har väll hänt att jag har tänkt på det, men skulle aldrig få för mig att göra det.
Tycker andra du är attraktiv: ibland, ibland inte
Använder du droger: nej, men blev nerdrogad en kväll i bulgarien uschuschhh
Röker du: never everrrrr
Vilka shampoon använder du: olika, sprallig på sånt haha
Vilka parfymer använder du: olika, men mest britney spears
Vad är du rädd för: sprutor & nålar.
Gillar du att tvätta: jag har aldrig prövat, så vet inte haha
Gillar du berg- och dalbana: love it

KÄNSLOR

Gråter du ofta: ja, rätt överdrivet känslig.. hah
Skrattar du ofta: ohyeah
Hur känner du dig just nu: trött och fete huvudvärk :(
Hur har du mått den senaste tiden: sådär, blivit bättre
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: vem har inte det?
Blir du lätt förälskad: nej förr blev jag, men inte längre
Är du kär i kärleken: ja
Tror du på ett för alltid: jag vet faktiskt inte, kanske
Är du förälskad just nu: ja ♥
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: håller mig till min timsi
Har du blivit sårad av kärleken: ja.
Har du blivit lycklig av kärleken: ja :)

shuuuuuuuuululululu detta va ju kul & så...
noooooooot
hihihihih
puss
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0