balkongräckestillverkning

HALLÅÅÅÅÅÅÅ!

Igår blidde det fest hos Tim i Glumslöv, som även innehöll grilla marshmallows över tända ljus och sånt, HAHA trevligt iallafall. När jag sedan skulle hem eller ja till min mormor vid 2 tiden, så fick jag helt panik, insåg att jag gick där helt själv och skulle vara tvungen att gå genom stadsparken och allt SJÄLV, hemska tanke. Fick iallafall panik som Aymen och Elin dämpade, HIHIHIHI TAAAACK!

Är riktigt mörkrädd och inbilla mig att någon var bakom mig hela vägen till tågstationen, så när tåget stod där och jag först gick in sprang jag av lika snabbt, HAHA. Ringde Mange som kom och hämta mig och körde mig hem till min mormor där jag skulle sova, TUSEN TACK!
När jag sa att jag var själv på stationen han bara: MOA förfan någon höllt på att bli våldtagen här förra veckan! MAN BARA.. TRYGGT.. VERKLIGEN, haha. LEVER IALLFALL !

Nanna sen hos världens bästa mormor och drog hem vid 12-13 tiden idag :) fick 3 timmars sömn, WIHO, fakking gräsallergi!

Har även fått livstecken från Sofia idag, WIIIEEEE saknad som tusan redan :(

just nu sitter jag och knapprar på äggskal ? normalt ?

Nu blir det snart duschen och sen ikväll blir det landskronakarnevalen med saknade Alexandra :D

HÖRES!
/MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0