tobleronebit

allvarligt snack era pysar. nu är det såhära att vår blogg är väldigt död, rätt synd för alla wannabe. deras inspirationskälla ju.. ska dock vara snäll nu, iaf jag tror att jag ska ta tag i bloggen, snart.
dock inte nu, kanske när skolan börjar. för det händer så mycket nu, både min bror&mormor är inlagda på sjukhuset & jag har förövrigt en massa att göra hit & dit så känner mig inte pepp nog att sitta & tala ut om mitt liv, har heller ingen dator som är direkt intresserad av den idéen. vilket gör att allt blir ännu jobbigare. jag vill även ha en ny design, jag vill så mycket men har ingen ork. så bloggar lite då & då, har alltså ingen bloggpaus, mer förvänta er inte full uppdatering. men jag försöker ändå.
puss på er
/sofia

Kommentarer
Postat av: jonna

<3

2010-01-06 @ 15:47:49
URL: http://theblondeones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0