tandkammare

HEJ !
bara för jag inte har uppdaterat sedan 1800 frös ihjäl eller något, hihi.. busigt.

Idag har man hunnit göra en del onödigt skit, som att glömma mobilfan på skoltoan hela dan ?
& när jag skulle beskriva mobilen i receptionen räckte det med att säga.. ja en physko bild på min homie och  "scarfs" som anteckning, hon bara sucka och gav mig möget. HAHA, whatevva.
Och varit på stan i t-shirt när det faktiskt snöar och är minus ute.. varför ta jacka liksom ? -.-
Även igår lyckades jag göra onödigt trams, när jag stod och kämpa.. verkligenverkligen kämpa med att stå och hänga upp tvätt (strumpa efter strumpa... ) för att fjäska lite för mamma.. Visa sig sen att tvätten dock inte var tvättad än, lagom intilligent att stå och hänga upp TORR otvättat skit..


Skola imorgon och det suger.. JAJA inte hindrar det oss från att ha kul.

CYYYYAAAAAA
/M

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHA,jag dör!!! torr tvätt.?!?!?

men moa då?

<3<3

tack för att ni finns ;D<3

2010-01-22 @ 18:06:52
URL: http://eemeliebeergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0