rosachipspåse

kan berätta snabbt om denna "fartfyllda" vecka, hmm, för ni ger inte upp hoppet om vår blogg, rätt sweet! haha
måndag; skola, "ph", haha karin har gett upp oss.
tisdag; sjuk
onsdag; sjuk
torsdag; skola, sv np, sen drog jag hem för jag mådde skit, sedan på gymnasiebesök på kvällen WIIIHO - vet fortfarande inte alls var jag ska gå, så misslyckad.
fredag; bilplanering shit i skolan i tekniken. sprang även en sväng på stan ju, haha i t-shirts! sen hem & sova, träffa moa, träffa folk, sova hos moa.
lördag; skola, mys med moa hela dagen.
livad vecka
gooooosh, fortfarande sjuk. har knivat mig i min tumme så det svider satan :(
så nu är jag superdöd. hihi rätt soft
händer ändå en massa skit gång på gång som vanligt, haha fett patetiskt. trött på allt trams, men jag har världens bästa vän, hihi som alltid finns där. i love my moa, biiiiigtime! ♥
& en puss på emelie också! hihi vi finns alltid här för dig, u know that! ♥

förövrigt måste jag skryta om att jag klarade av att lyssna på min älskade mp3(4 haha)? samtidigt som jag badade innan, det kallar jag skills folket! LOVELY

nu ska jag lyssna på en massa mysig musik & totalskita i alla varelser som får mig att må dåligt. wiiie
hihi puss
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0