moanordin

42 frågor om din bästa vän:

1. Vad heter hon? moa nordin
2. Var bor hon? i ödåkra, med mig!
3. När träffades ni sist? nu, hon sitter live framför mig :)
4. Vad har hon för hårfärg? färgat mörkbrun, dock blond i verkligheten. både på utsidan & insidan!
5. Brukar hon färga håret? yep :)
6. Vilka färger har hon haft? blond, mellanblond, slinger, mörkbrunt :)

7. Vad har hon för parfym? hon har flera, hmmm, hon gillar det jag gillar, hennes naomi cambell är nog slut .. hmm
8. Är hon galen? absoluuuuut inte ! nänä, vad får dig att tro det? :o -.-
9. Vad är erat bästa minne? haha det va ju nog en lätt fråga, har för många :')))) nya minnen varje dag
10. Har ni många minnen tsm? minst sagt <3
12. Har ni varit utomlands tillsammans? i danmark ja. maybe afrika i sommar! har iaf många planer. ska ju cykla till sydafrika later 2013!
13. Är du avundsjuk på henne? nej, låter ju fel?
14. Vad heter hennes syskon? emil&anton =)
15. När träffades ni första gången? hon sitter fortfarande här live
16. Hur träffades ni? fotbollen, för flera år sen =) sen har vi varit som ihopklistrade typ
17. Vad går hon i för sporter? hon ska börja på dans om två veckor igen =) & hon har typ precis slutat med boxning. spelar även fotboll lite halvt! :) hihi mångsysslarN
18. Vad kan hon göra på helgerna? hon är med mig, 24/7 hon kommer nt undan!
19. Göra efter skolan? sova, träffa mig,shoppa, nörda datorn, töja ut sig...... träna
21. Har ni pussats? japp :$ hihi! haha
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? everyday!
23.Har hon fräknar? ja på sommaren :D hihi
24. Har ni kollat på film någon gång? ofc
25. Har ni bråkat någon gång? tjaffsat, aldrig något större bråk
26. Har ni sovit i samma säng? japp, för många gånger. hon slaktar mig lika mycket varje gång! HMM ..
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? händer dagligen
28. Har du sett henne gråta? jao
29. Vad gjorde du då? kramar henne & stöttar henne & snackar med henne osv!
30. Har du sett henne vara riktigt arg? yessir!
31. Har hon sett dig gråta? japp, senast idag faktiskt
32. Vad ska ni göra i sommar? allt, leva livet med mig. cykla!
33. Har hon svikit dig någon gång? nepp!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? att vi har!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? ta mitt liv. skulle helt ärligt inte fungera längre.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? till döden hihi
37. Älskar du henne? minst sagt<3
38. Vad är det bästa med henne? att hon är den hon är, unik & världens bästa
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? ingenting! kanske att hon börjar lyssna på mig .. hahaha naaaj kiddn moa! haha :D
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? yes!
41. Hur ser hennes klädstil ut? lovely!
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? JA DET TYCKER JAG VORE RART! haha



I LOOOOOOOOOOOVE YOU !
/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0