kanelolja

lite bilder från nyår


gullungar! och halva jag & mina sötar vantar, me love. men hade jag till och med när jag flög till thailand har victoria påmint mig om, hade dem även när vi cyklade till ystad, underbart mitt i sommaren

johanna, essie & min fru nikki!


johanna,jonna,nikki&moa!


lite folk. haha jag ser ut att dansa i min ensamhet, men jag dansar med moa, kontakt!


här är ett exempel på hur normala jag&moa är.. och hur bra vi passar in bland folk! =D


söta johanna som vi va hos! tack för allt gullunge! & yra jp i bakgrunden..
hahahah ni vill inte veta vad hon gjorde, hon gav mig världens bästa start på året. tack!

klockan är fem och jag kanske borda sova nu, hmm..
puss
/sofia.


Kommentarer
Postat av: jonna

HAHAHAHHA!

alltså...täckningen bröts!

b-r-ö-t-s!!!! inseeeeeeeeeeee :(

2010-01-03 @ 22:35:13
URL: http://theblondeones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0