transparentdörrhandtag

EH.. TJA !
heheheh..


som sagt hade gud något emot mig... inget skämt...
 
Hade skitbråttom till tåget.. som vanligt !
MEN
Såfort jag steg ut från min ytterdörr så var där en dansk familj på g
dom babbla om något som jag tror var att dom fråga om vägen till helsingborg
jag som är så vänlig peka glatt med min HAVET-pose och sa dittåt !
dom sa inget.. bara stängde bilfönstret och körde.. åt fel håll ! liksom ; VARSÅGOD SÅ LITE SÅ !

Fick btw springa som ett djur för att hinna till tåget.. danmarks fel.

ehhh. och sen var där en riktigt sliskig busschaufför
jag bara; går den till olympia?
han; om du vill ;)
jag ; EHH va?
han; jag gör allt för dig sötnos!

LIKSOM HEJ PÅ DIG MED...

Sen ramla jag pladask precis utanför sjukhus entrén.. no comments.. SNÖNS FEL (igen)

FÖRÖVRIGT VAR DANSEN VÄLDIGT KUL, WIIIEEEE hihihi :  )

/ MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0