rulltrappsstädare


oj detta blev ju inte alls bra ... men iaf!

' sofiadavidsson. säger:
MEN DU

moanordin ; säger:
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA
AAa? ?!?!?!1

' sofiadavidsson. säger:
lagar nt du mat?????????? :|

moanordin ; säger:
EHM
JAG SKULLE BARA PÅ TOA
NEEEJ
VÅGAR NT GÅ NER.. TÄNK OM DET BRINNER ? ??
:|
FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

' sofiadavidsson. säger:
HAHAHAHHAHAHAHA
shiiiiit
SPRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIING

moanordin ; säger:
HUR KUNDE JAG GLÖMMA DE...


HAHAHA ja moa är igång & lagar mat ..
goooooooosh.. jag kom iaf precis hem. var & åt i stan med mammi =) handlade även ett par byxor & en mössa, wäääeii!
mår inte bra, it sucks bigtime. moa gör heller inte det, så vi har väll fixat något mysigt virus. det är ju trots allt lov! :) SÅ WHY NOT
är liksom alltid sjuk på lov, haha. men eheheh, inget kan stoppa mig, alltid på g, 24/7 hela tiden, varje dag.. u know!
nu ska jag STUDERA och göra klart mitt jäkla 31 i svenska, sen säger jag då bara GLÄDJETÅRAR ÅT FOLKET !
hheheheh
sinnes.
puss!
/sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0