piercadbröstvårta

moa är "snabb"
vi skippar nog pulkan, så komplicerat, hahaha .. ska iaf ut & gå en sväng & tala ut om våra händelserika liv! :)
hahaha, i'm aningen övertrött
REEEEEEEEEDAN?!!!!!
- ja.
tro det eller ej. jag vet inte vad som försiggår i mitt huvud. men vem gör? kanske du?
kanske är just du den stackars personen? isåfall kontaka mig via [email protected]
neeeehedu där skoja jag .... typ samma nivå som moas sån här;

Hej.

Mitt namn är Moa Nordin.

Jag ansöker som jobb att få vara er barnskötare. Efter 47 år i branschen har jag goda meriter & erfaranheter inom yrket. Jag lär barnen allt inom diciplin, men en & annan hårdhandske..

OSA snarast till [email protected]

Tack på förhand.

MVH

Moa Nordin, Ödåkra


det är så mycket ni har missar era små liv, ackack! SUUUUUCKERS
nej nu ska jag vara fredlig :)
MEN.........................
SMIIIIIIIIIIIIIIIIIILE LIKE YOU MEAAAAN IT !!!!!!!

/SOFIA.


vi slår till med en harmonisk bild på mig & min kära vän jonathan ! ♥
peeeeeeeeacemäään

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0