korkskruvsöppnare

GUD HATAR MIG IDAG... hahah på riktigt, dunno whyyy är helt oskyldig !
idag har jag för det mesta bara varit allmänt aggresiv, dunno whyyyyyyyyy, oskyldig.
& sofia är ytterst harmonisk idag, hon vill bara inte erkänna det, dunno whyyyyy, oskyldig. 

vet ni hur trött jag är på denna jävla helvetes fakking snö mög ?
men jag och sofia ska gå ut med varsin fön, om alla tänker så vi så är ju snön snart borta!
SMART MOA SMART.

men nu ska jag ta tågfan som antagligen kommer bli försenat pga av snö ( se ovanstående för min åsikt)
IALLAFALL ska jag ta tåget till dansen, WIIIIIIIIIEEEEEE då blidde jag ändå lite glad i själen.

men sen ska jag gå typ 3 varv runt jordklotet för att komma hem... i SNÖ HELVETET... haha .


vid överlevnad hör jag av mig när jag kommer hem, det vill säga nästa 1800tal... HAHA.



WAAAAY better än det fjolliga orginalet : )

/ MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0