kalenderbakgrund

GODMORGON FOLKET!
jag gick & la mig vid halv fem imorse, frågan är ju bara varför sofia, varför? ..
MEEEEEEEN jag är pepp ändå!
ska strax duscha & fixa mig, & leka lite superman, känner mig inte snabb idag.
senare ska jag träffa mig älskade söster öster en sväng. ♥
gooosh vi har massor att snacka om, hmm.. anyhoe, min dator har redan blivit lusitg. (?) låter jättehögt. skumt, det gjorde ju den andra med. jag fungerar helt enkelt inte bra med tekniska prylar. lite tekniska prylar jag har förstört i mitt rum;
♦ en dator (än så länge) min förra är snart i två delar.
♦ stereo
♦ lampor
♦ plattång, har förstört lite på min nyaste också
två fjärrkontroller
♦ datorladdare, den började brinna..
♦ typ alla sladdar är helt sönderklämda
detta var bara några saker, sen har jag ju förstört en massa andra saker också, som dörr & lite sånt. den hoppar ur led hej vilt.. jag är nog rätt farlig.
ANYHOE
nu får jag ta mig i kragen & skynda mig ..
pusssss!
/sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0