häftmassa

 

Hittills under 2010 har du:

Druckit alkohol? - ja
Rökt? - nej
Snusat?-  nej
Varit full?-  ja
Rökt vattenpipa?- nope
Däckat?- nej, jag är stabil
Blivit påkommen?- med?
Kysst en främling?- nope?
Fått ett sugmärke? - inte detta året? hmm haha
Gjort ett sugmärke?- nej
Har haft oskyddat sex?- nej
Har strulat med fler än en person under 24 timmar?-  icke
Kysst en kille i klassen? - inte detta året
Gjort något dumt? - aa
Gjort något som du ångrar? - finns säkert något
Strulat med ditt ex? - ja
Sagt nej till sex? - hmm
Fixat dig i timmar? - aa
Gråtit inför mer än 10 personer? yep.
Smygit ut? - ja (a)
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - hmm
Sovit brevid någon av samma kön?- yes
Sovit brevid någon av motsatt kön?- aa

Lekt med någons känslor?- kanske lite
Gråtit dig till sömns? - yes


Gråtit framför någon du älskar?-  aa
Har haft sex ute i skogen?- haha nej
Kysst en kille?- faktiskt ! : ooo
Vaknat av att du gråter?- aa
Skrikit ord som hora och slampa till någon? -  jag är fredlig
Slagit någon på skoj?- haha,att jag har
Blivit slagen på skoj?- haha lite
Lärt känna över 10 stycken nya människor?- ja
Gått bakom ryggen på någon?- nä?
Varit på solsemester?- icke
Badat i havet?-  nej jag är inte såå sjuk i huvudet
Har haft snöbollskrig?- yessir!
Sett en hel fotbollsmatch? - hmm tror faktiskt inte det
Inte sovit på en hel natt?- för många gånger redan
Sovit i över 12 timmar?- senast inatt


Sett en film mer än 10 ggr? - nej jag har ett liv
Tagit någon på röven? - hihiihihh ja
Lärt känna någon via internet? - yes 
Velat dö? ao.


Fått ett IG?- nej
Åkt buss i över 10 timmar? - nope
varit ute en hel natt? - hmmmm siken hjärngympa
Blivit tagen av polisen? - haha nej :D
Svikit en vän? - hoppas jag inte

haha jag väntar på mat...........
HAHA
puss
/sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0