grisknorr

"jag saknar oss och allt jag gör

är att drömmer mig bort. för jag vill inte släppa taget
och jag vet att de låter galet, men någonstans långt inom mig finns det en glöd som tror jag får dig
är du lycklig så här, är de så du förblir du är hela min värld men du går förbi
gör mig fri som du gjorde mig hel igen, vill du såra med flit är de meningen 
tror du skiter i mig, tror du vet hur de är
jag har väntat länge nu, har tiden gått för långt, är jag en i mängden?
minns våra blickar, minns du oss, jag är glad för vår tid men de blev för kort,
många minnen vi delat
har du glömt hur de va då vi två alltid va
men du lämnade mig med skavsår
minns du? .."


stämmer för bra.

iaf lycka till till mig med att sova med denna uuuunderbara hosta
tappar rösten lite då&då också
inte ok om man heter sofia davidsson
it sucks big time nattínatt
/sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0