getfot

HAHAHAHAHAHAAHAH  !
detta hittade jag nyss på Sofias bdb den 23/2 2009, MINNE HAHAHAH ;

nu mina damer & herrar, nu. nu har det hänt!
helt plötsligt tvingade moa mig att gå ut & gå med henne & lova. vi gick, vi gick & vi gick..
& sen fick moa ett ryck, hon tvingade ut mig på en åker.
& helt plötsligt var vi nt i ödåkra mer !
där var kolsvart, ingen bra autmosfär. nej nt alls!
vi gick, hur långt som helst, minst en halvtimme, rakt fram. då vi plötsligt kom till en sväng.
där luktad det gris!
vi vred sakta men säkert på huvudet & där stod en...
GET !
ja du läste rätt jonathan, en get!! den bara stod där & glodde. hela den lyste upp, & hornen. nej dem ska vi nt prata om! ingen kommentar. & killerblicken! usch !
det var fortfarande helt svart, lite skogar. hmm, jag var livrädd. moa med!
vi har aldrig varit så här rädda, det var det sjukaste vi har varit med om och då jävlar!! jag är fortfarande i chocktillstånd. men ja, vi lever ! och såklart hade vi båda uggs, & som ni alla vet,. så går jag nt speciellt rakt i mina, så nu är jag stendöd.. på hög nivå!








/ MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0