kanintand

HALLÅJA! hade totalglömt denna bloggen för ett tag faktiskt.. haft full rulle de senaste dagarna iaf! snabb sammanfattning hoho
torsdag; skola sen fika & chilledilla runder i stan med min käre vän victoria
fredag. skola, teater med skolan faktiskt haha, sen väla & mysdag med mammi
lördag: öppet hus, sen 18 årsfest för gustav på kvällen.
sen igår åkte jag hem till tim, vi åkte pulka och sånt harmoniskt.. eller dem gjorde, jag gillar inte alls det om sanningen ska fram. bröt ju mitt ben på det viset back in the days haha
åkte iallafall hem från tim vid tolvtiden idag. har sån jädrans huvudvärk nu, och bör plugga. kul att plugga på sin lediga dag, tjoho!
puss
/sofia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0