apelsinskal

Hallihallå! saken är faktiskt den att igår kämpade jag satan i gatan med att försöka skriva ett inlägg men icke sa nicke va blogg.se på min sida. Anyhow, ger det ett nytt försök nu snäll som jag är!
veckan har rullat på snabbt, swiiiiisch typ haha stannade hemma i tisdags också då vi inte hade några lärare i skolan kände jag ingen mening med att gå dit.. haha så stannade hemma & pluggade istället och åkte sedan in till stan & mötte upp tim & pös sedan vidare till karlslundsbadet. naaaaajzzzz sen sov jag där. så då blev det heller ingen uppdatering. igår va det matteprov, hör & häpna liksom, får la se om jag får ig på det också hehe.. inte bra
så varit full rulle, och idag har jag bara pluggat. kul & så ju. mucho plugg nu
så nu ska jag sova, min högsta önskan idag. det första jag sa till mamma idag. skulle kunna dödat för att få sova vidare imorse.. men men! haha
adjööökens, nattinatti! bjuder på en mys låt när jag väl är in action
pussssssss / sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0