ansiktsmaskdesigner

har blivit lite taggad med att blogga igen, woho! duktkigt av mig, moa har nog dock glömt att denna bloggen existerar.. anyway! sov ut idag, sen har det bara varit mys hemma, klätt julgranen och bakat julgodis. jag har även slingat håret. la i lite ljusare slingor, älskar när det är solblekt på sommaren men nu är det ju bara lame, har dock inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt än haha. klurigt det därra!
träffade även moa en snabbis & resten av kvällen har jag städat & slått in julklappar, överkurs för min del haha! nattinatti my dears
/sofia.



You're not sure that you love me
But you're not sure enough to let me go
Baby it ain't fair you know
To just keep me hangin' 'round

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0