kalkonfot


Sofia Davidsson
16 år IDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !
Min absolut bästa vän och andra halva, som alltid finns där för mig. Tror inte att det finns två andra människor som delar så många sjuka minnen tillsammans som vi gör. Delar både skratt och tårar (mest tårar av skrattandet, men ändå) Du är den person som jag kan berätta absolut allting för, och skulle aldrig klarat mig utan dig vid min sida. Det finns absolut ingenting som vi inte skulle klara tillsammans !  TACK FÖR ATT DU FINNS & EN MILJON GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG !     ÄLSKAR DIG <3





GRATTIS, ÄLSKAR DIG ! <3




Har btw varit inlagd på sjukhuset sen i fredags och det är otroligt traaaaadigt och känner mig helt sönder stucken av alla nålar hit och dit. Men tjata tillräckligt på läkaren så jag fick åka hem över natten och fick gå på uppropet imorgon. Men måste ändå vara på sjukhuset innan skolan & antagligen komma tillbaka sen, ingen aning om hur länge jag behöver stanna -.-' CP TRADIGT, verkligen.. HAHA. Tar ca 15 tabbleter nu på dagen jag är hemma eftersom jag är utan droppet, nooooooooooooooog drogad man blir då, HAHAH !
CYYA
/ MOA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0