ryggkliare

här var det lika livat som vanligt. haha
sitter hemma & degar just nu, har feber och är rastlös like hell, övermycket energi
så har utnyttjat det och gjort en massa onödiga saker som att tvätta löshår och sånt jobbigt, hahah förjävla jobbigt! har verkligen ingeeeet vettigt att skriva.. hmm
3 månader med min timsi imorn, hihi! ♥ 
OCH MOA ÄR TILLSAMMANS MED EN STYCK DANNE NU FÖR ER SOM MISSAT DET, GRATTIS TILL DEM HIHIHIH!
snart skola igen, så tragiskt. jag vill inte alls, vet fortfarande inte vilken linje jag vill gå på så det är bara att gilla läget, suuucks :(
och saknar min gamla klass like hell
känner att jag inte kommer fram till något vettigt här, haha så nu tackar jag för mig och ska ut & myspysa i trädgården igen, tjoooho
puss
/sofia


hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0