london

LITE BILDER FRÅN LONDON - madame tussauds 2010!





jag & min idol

ser sjukt sur ut.. haha

hade lite yoga när jag packade och fixade, jag hade det sååå rent så till och med städerskorna(?) haha heter det så? anywayy vägrade att bädda min säng .. snällt va? bäddade dock min mammas .. :(

till jonna&nikki;





mr big ben

mamut♥


det får räcka, hihi nu va jag snäll ändå..
kommer nog fler senare
har några crazy från frankrike, men jag vill inte skrämma er.. haha
då får ni ju mardrömmar
nu ska jag sova för kung och fosterland
adjö! ♥



Kommentarer
Postat av: nikki

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw rob :D hihi dock är den inte alls lik han :( <3<3

2010-04-05 @ 13:20:40
URL: http://theblondeones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0