skokräm

HAAAAAALLÅJA!
igår cyklade vi som sagt till skolan, och kom i tid.
tog 35 min! duktigt av oss. sen jobbig idrotts lektion på det, sen gymma efter skolan och köpa godis, haha.
sen drog vi till gröningen och chillade med musik och hela kittet. asnice!
riktigt mysigt
sen tog det 1,5 att cykla hem .... bara uppförsbackar och motvind ♥ UNDERBART!
kan ju ta och meddela att man var rätt så död när man kom hem.
anyhow, blev ingen skola idag. hade så satans ont i min mage, eller har. kom tillbaks nu igen, buhu.
moa va också home, ja klena ligan!
har däremot studerat idag! WOHO gjorde ett steg i svenskan, askalas!
nu ska jag banka in lite matte i min skallbas. np imorn, hej kom & hjälp mig!
sen heeeeeeeeeelg ♥
jajaja
pusspuss!
/sofia.

snodde bilder från elin!
som vanligt, hehe! men hon är alltid så duktig men att fota till sin kära blogg ♥




jag gillade bänken, den gillade mig. ..  så den fick en puss av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0