privatdetektiv

HALLÅJA!
nu ska jag då allt lägga ner lite tid och blogga för er mina damer och herrar.
nu är det såhär, att jag har får superdupermega ont i halsen och mår allt sämst, lagom till helgen.
cutcutcut, men det stoppar inte mig tihihihi
idagens var det lame skola som vanligt, & sen drog jag hem & chilledilla sen in till stan igen & kolla på moas dansuppvisning, super duktig. ♥
tittade med gullungarna elin&emelie!
ja sen for jag hem och snear livet.  harmoni!
OCH ÄNNU EN GÅNG, VI ÄR LEDIGA IMORN! haaaalleluja!


saken är ju den att jag inte vet hur man vänder på bilden ..
ANYWAY detta är vad vi gör om dagarna i skolan, sover på toan.



moas fina armband<333333
nu tackar jag för mig! haha nu ska jag fara in i drömmarnas land och be till buddha att han gör mig frisk, hihih
puss
/sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0