grytlapp

HEEEY BABES!
är som en livs levande zombie atm, för allas information.
kan berätta lite snabbt om helgen innan jag somnar pladask.
i fredags tog vi det chilledill för vi mådde inte bra, men hade det nice ändå. checkade film & va ute & levde loppan, wääei.. och blev lurade av jonathan. HÄMNDEN ÄR LJUV!
anywayyy, igår träffade jag min älskade söster öster linnea och på kvällen blev det fest, ofc va moa också med. :* hiih sooooftelisoft, senare "sov" vi i glumslöv.. hahaha
riktigt nice, såja. känner mig inte riktigt levande nu. så nu ska jag nanna kudden.
iaf det blev en riktig nice helg, skola imorn, tagga tagga tagga ....  :PPPppPPppPPP
haha jag var tvungen
GODNATT
/sofia. ♥

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiin

jag har såååååååå inte förstått grejen med ;Pppp;p ?!?!?!?!?

2010-04-18 @ 23:22:58
URL: http://emmieochelin.blogg.se/
Postat av: söster

vi sov väldigt mycket ja, klart ;) haha, men tack för helgen, det var mycket trevligt! ;D<3<3

2010-04-19 @ 14:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0